onsdag, maj 14, 2008

Onsdag 14 maj

Onsdag. Det betyder att det är torsdag imorgon. Torsdag betyder kurs. Ska bli kul, men den här veckan har vi om möjligt tränat ännu mindre än förra. Micke och hundarna var till Skellefteå i helgen och i söndags var det fullt program nästan hela dan, måndagen hade jag bokcirkel, igår jobbade jag lite längre än vanligt och fick pysselgäster när jag kom hem, och ikväll har hundarna varit med Micke, själv jobbade jag till åttatiden. Allt detta = typ noll tid till träning. Men men, vi får komma igen nästa vecka. Fast då ska ju jag till Stockholm... Ja ja.

Micke och Ozzy följer med till Nordmaling imorgon så får vi ta oss ett snack om hur vi ska komma vidare. Mer om det imorgon.

Dagens bild: Ozzy, dammig och fin efter att ha ålat sig igenom ett lagomt stort rör på en byggarbetsplats. Härliga hundar!

P.S. Igår kom Sixten, min brors vorstehvalp! Rally längtar!

Inga kommentarer: