söndag, april 27, 2008

Söndag 27 april

Idag är första träffen på allmänlydnadskursen som jag och Rally ska gå! Ska bli spännande att se hur det går för oss. Första träffen blir det mest planering och indelning i grupper - vi är så många som ska gå kursen så troligtvis blir det 3 grupper. Ska bli roligt att se vilka "klasskompisar" vi får. =D

Micke ska ner till Stockholm över dagen, eller rättare sagt Arlanda. Grythundklubben har möte, så han flyger ner, är på möte på Arlanda och flyger upp igen.

Ozzy har gått jättemycket bakåt i veckan. Mycket mer skällande än vad det varit sen vi började kontaktträna. Kanske beror det på att Rally är hemma, jag vet inte, men det känns lite tröstlöst och jag är ganska uppgiven. Måste prata med Eva-Karin och se vad hon tror och vad hon tycker att vi ska göra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bakslag händer. Det är tråkigt men ge inte upp! Bättre tider kommer! Se bara på knäppDolly, hon är ju nästan som en riktigt hund nu för tiden. :)

Anna/Augusti_73 sa...

*LOL* Ja, det finns hopp! Jo, jag vet att bakslag kommer, men man kan ändå inte låta bli att bli besviken. Det är ungefär som att man vet att det ALLTID kommer en halvmeter snö efter att marken blivit bar, men lik förbannat blir man lika besviken varje år. ; ) Vi ska "back up and take a better fart", det ordnar sig nog. Trägen vinner, har jag hört.