tisdag, december 02, 2008

Oj!

Här får man nog säga att det är mer än lovligt länge sen det hände nåt! Tiden rusar iväg med en jädra fart, förstår inte vart den tar vägen! Eller förresten, det var nån som sa att den inte går utan att den kommer, men det verkar inte spela någon roll - inte hinner jag mer för det.

Hur som helst, det har inte hänt så mycket sen sist egentligen. Rally rusar vidare och tar varje kurva på två hjul (ben?), som den glada skit han är. Det är egentligen omöjligt att någonsin bli arg på honom, men idag blev jag faktiskt rätt sur när jag kom hem och såg halva min mössa i en nätt liten garnhög. *MORR* Hade god lust att låta honom vara utan middag - han hade ju ätit sig mätt på mössa... Han är en jäkla marodör ibland, och världssämst på att vara ensam hemma (och han var inte ens ensam, han hade ju Ozzy som sällskap). Jaja, vad gör man. Han är ju ett gostroll ändå, och vill numera jättegärna ligga i famnen och mysa.

Ozzy har varit rätt omöjlig på sistone med sitt skällande och gnällande, och är man ute med honom i parken ropar man ofta för döva öron - det verkar finnas massor med löptikar för tillfället som lämnar en massa spännande dofter efter sig överallt. Apropå löptikar så har vi inte hört nåt från Loa än, men vi hoppas att hon börjar löpa vilken dag som helst. Vore trist om valpplanerna gick i stöpet, men men, vi får se.

I helgen ska det bli rävjakt, och nästa också, tror jag. Så håll tummarna för jaktlycka!

Inga kommentarer: