onsdag, januari 06, 2010

Gott nytt 2010!

Om jag hade väntat 4 dagar till hade det gått exakt 6 månader sen min förra uppdatering! Ja, det säger väl något om hur min höst har varit. Eller, först blev det semester och sen blev det höst, och med hösten kom heltidsjobbet på KomVux, samtidigt som jag fortsatte hålla liv i avhandlingsskrivandet, och ganska exakt där försvann mitt liv och det enda som existerade var jobba-äta-sova. Det har varit roligt, men i perioder har det varit alldeles för mycket vilket naturligtvis resulterade i att jag har varit sjuk nu på lovet.

Så galen som hösten har varit så har jag nästan inte hunnit göra något med hundarna alls, knappt ens de vanliga långpromenaderna har jag orkat med, och Micke har dragit det största lasset. Dessutom har vi fått ovärderlig hjälp av våra grannar som nästan dagligen tagit med dem på långpromenad varje dag så att Micke har kunnat komma hem och äta lunch i lugn och ro. Extra tacksamt har det varit de dagar som Micke har varit bortrest och jag haft tight på jobbet.

Hur som helst, jag ska försöka bättra mig vad gäller uppdateringarna. Lovar! Återkommer.
/A

Inga kommentarer: